Subscribe:

Ads 468x60px

04/10/2011

Janin Yang Digugurkan (Gambar)


Segala gambar di bawah adalah diperolehi dari satu sumber tentang janin yang digugurkan oleh segelintir umat Islam di sebuah negara jiran. Janin-janin tersebut tidak dituntut setelah wanita tersebut menggugurkan kandungan. Betapa zalimnya manusia, setelah nafsu dipuaskan, perut dah memboyot, pernikahan tidak dilakukan, anak yang dikandung menjadi mangsa. Begitu mudahnya jalan yang diambil, bukan tanggungjawab yang dipikul. Alangkah sedihnya menyaksikan janin yang tidak berdosa menjadi mangsa manusia yang durjana. Inilah akibatnya jika iman dan ajaran agama tidak diamalkan. Nafsu mendahului fikiran. Jauhilah khalwat dan perkara-perkara yang menghampiri zina kerana perbuatan itu semua menjurus ke arah penzinaan dan apabila zina terjadi, syaitan berguling-guling gembira melihat anak Adam telah mengikuti jalan yang ke neraka.









Hi, ibuku tersayang..

Saya bayi kamu..dan kamu tidak mengenali saya lagi, saya hanya beberapa
minggu..kamu akan mengetahui tentang saya tidak lama lagi, walaupun saya berjanji..

Biar saya memberitahu kamu beberapa perkara tentang saya. Nama saya Adam, dan kadang kala saya menjadi Hawa..dan saya telah mendapat mata hitam yang cantik dan rambut hitam, ALLAH kurniakan..saya tidak sempurna lagi, tetapi InsyaALLAH akan saya sempurna apabila saya dilahirkan. Saya akan menjadi anak kamu, dan kamu akan menjaga saya satu-satunya. Kami akan membantu antara satu sama lain, dan berkasih sayang antara satu sama lain. Saya ingin menjadi doktor apabila saya membesar..

Biarlah saya di lahirkan di dunia ini..saya ingin membesar dalam kasih sayang ISLAM..saya sayang kamu ibu..jangan buang saya, pengguguran tiap-tiap hanya membuatkan :

✿ Satu HATI yang telah dihentikan..
✿ Dua lagi MATA yang tidak akan dapat lihat..
✿ Dua lagi TANGAN yang tidak akan disentuh..
✿ Dua lagi KAKI yang tidak akan habis..
✿ Salah satu MULUT yang tidak akan bercakap..

0 comments:

Post a Comment

Dah Baca? Tinggalkan komen anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
hostgator coupons