Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

26/09/2011

Payudara Terbesar Di Dunia

Payudara terbesar milik Annie Hawkins-Turner (aka Norma Stitz) (USA) yang telah di bawah ukuran payudara 109,22 cm (43 in) dan di sekitar dada melalui puting ukuran 177,8 cm (70 in).

Annie tidak membuat apa-apa pembedahan pada payudara itu dan memegang Rekod Dunia Guinness untuk payudara besar yang tulen serta perlu memakai coli saiz 102ZZZ.
Berkata mengenai dadanya, ianya mula berkembang pada usia sembilan tahun.
Annie, dari Atlanta, Georgia, memberitahu kepada

Phillip Schofield dan Jenni falconer: "Saya tidak pernah tahu saya berbeza, saya hanya membesar dan saya hanya seorang gadis biasa di sekitar kejiranan.""Jadi saya tidak tahu saya berbeza sehingga saya pergi ke kelas dan tidak dapat duduk di meja. Dan apabila saya pergi ke kelas gimnasium, saya tidak boleh melakukan lompatan dua bicu kerana mengepak dan otot yang ada pada saya. " Beliau juga telah kematian suami dan menjaga 2 orang anaknya.
Jelas beliau... "Dia melayan saya seperti seorang ratu, Dia mengasihi saya dan dia suka layan saya seperti kanak-kanak. Dia adalah malaikat saya, ia bukan sekadar seksual. "
Annie - yang dikenali dengan baik melalui nama samaran Norma Stitz - telah mencapai Guinness Book Of Records bagi tahun ke-12 berturut-turut kerana mempunyai payudara terbesar di dunia.Annie Hawkins-Turner (dilahirkan pada 22 Disember 1958),  seorang usahawan laman web dan model fetish.

Ibu kepada dua kanak-kanak, dia telah berkahwin dengan Alan suaminya, pesara Pegawai Tentera Udara yang meninggal dunia pada tahun 2006. 



 Anugerah• 1999 - Guinness Book of World Records yang disahkan punya payudara semulajadi terbesar di dunia.• 2003 - AVN Anugerah - Anugerah Nudes Video Adult (Norma Amazing Stitz).Beliau berkata bahawa telah memakai coli pertama ketika dia berusia sepuluh tahun, "Saya tidak tahu apa saiz saya, satunya perkara yang saya ingat tentang coli ialah benda yang telah direka menggunakan kapas..
"Saya telah banyak kali diusik. Saya dipanggil gemuk dan saya tidak dapat berpakaian seperti kanak-kanak lain . Lelaki suka saya kerana saya adalah seorang gadis muda dalam sebuah badan wanita yang lebih tua.


Annie, yang berkata payu dara yang besar itu datang sebagai satu kejutan kerana ibunya dan kakak tidak mempunyai aset yang sangat besar.Annie berkata beliau digunakan untuk cuba menyingkiri komen jahat dengan membuat jenaka daripada mereka.
Beliau berkata: "Saya tidak dapat menyusu, payudara saya terlalu besar,Tidak ada ruang untuk meletakkan mereka. Payudara saya menjadi semakin besar apabila saya telah mengandung dan susu saya begitu banyak keluar sehingga saya terpaksa memakai tuala wanita untuk dijadikan bra saya. ""Apabila saya bangun dari katil, saya telah bergolek sehingga payudara saya tergantung dari katil dan saya bangun menggunakan siku saya dan bukannya belakang saya.


Dan Annie memberitahu bagaimana dia menggunakan aset untuk bekerja tanpa penutup dada di laman web dewasa - tetapi dia  menegaskan dia hanya memenuhi fantasi rakyat dan tidak akan mengadakan hubungan seks pada kamera."Saya tidak akan melakukan apa-apa kesalahan dan saya tidak akan melakukan hubungan seks di dalam filem - Saya tidak pernah dan tidak akan."Beliau menambah: "Kadang-kadang ia mengganggu saya apabila orang bertanya, 'bagaimana anda berjalan? Saya tidak cacat. Saya baru sahaja mendapat payudara yang sangat besar "

0 comments:

Post a Comment

Dah Baca? Tinggalkan komen anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
hostgator coupons