Subscribe:

Ads 468x60px

03/10/2011

Suami Isteri Orang Khalwat

Saban hari kita dengar ada saja pasangan yang kena tangkap khalwat. Kejadian ni tidak kira siapapun. TErbaru di sebuah daerah di Johor, suami dan isteri orang telah ditangkap khalwat di dalam rumah sewa perempuan. Kejadian berlaku pukul 1.00 pagi. Orang awam buat aduan bahawa pasangan kerap datang pada lewat malam dalam pukul 12.00 tengah malam. Jiran-jiran pun dah naik menyampah tengok pasangan yang tak tau malu tersebut. 

Ketika kejadian pasangan mengaku telah bernikah tapi masa minta sijil nikah tak dapat dibuktikan. Setelah diajukan soalan macam-macam baru mengaku bukan pasangan suami isteri. Wanita tersebut baru 4 bulan nikah tapi duduk rumah tersebut dengan kawan-kawan yang bujang manakala lelaki tu datang dari Melaka ketika penghuni rumah yang lain tiada di rumah dan mengambil kesempatan untuk melepaskan "rindu". Lelaki tu dah nikah, anak ada 3 tapi macam tak puas je sanggup cari isteri orang. Kalau dengan anak dara ok lagi lah, mungkin calon no 2 tapi isteri orang. Pegawai Agama ambil masa 1 jam untuk masuk ke dalam rumah tapi pasangan tetap tak nak buka pintu. Masa ditanya tentang suami untuk menjamin, wanita tu cakap suami kerja navy dan 3 bulan lagi baru balik. Rupanya suami kerja daerah sebelah je tapi sanggup "kencing" untuk mengelakkan suami tahu kena tangkap tapi sepandai-pandai tupai melompat akhirnya suami tau gak kejadian kena tangkap. Suami terus lafaz cerai supaya tidak dikatakan dayus.
Gambar Hiasan

Denda bagi kesalahan khalwat max RM3000 @ 2 tahun penjara @ kedua-duanya. Pasangan juga merupakan teman sekerja, satu pejabat. Hari-hari berjumpa mungkin telah menimbulkan bibit-bibit cinta buta. Pasangan juga merupakan penjawat awam. Setelah disemak dengan jabatan tersebut, memang kedua-duanya bekerja di jabatan tersebut tapi belum confirm. Hm, nampaknya akan gantung baju lah. Saja cari pasal dan gantung leher sendiri. Dah masuk mahkamah baru sibuk ingat anak bini kat rumah. 

4 comments:

mohd nirman said...

http://facebook.com/nor.n.riesya klau bleh masukkn yg ni sekali , kisah isteri zina dan melacur di jual abg kandung seorg cikgu,, sendiri tuk byar hutang,, siap gua rakam pengakuan dia lg,,

mohd nirman said...

tolong masukkn kisah isteri zina ni sekali klau bleh,, > http://facebook.com/nor.n.riesya .. ni isteri hanjing Yg sngup berzina dan melacur demi bayar hutang abgnya seorg cikgu..

amat aman said...

http://sulit.xtgem.com/

amat aman said...

bro nirman, klu ada cite lengkap, aku leh masukkan..

Post a Comment

Dah Baca? Tinggalkan komen anda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
hostgator coupons