Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

08/08/2012

Isteri bayar hutang suami dengan maruah




Nampaknya kes suami menjadikan isteri sebagai bayaran hutang semakin menjadi-jadi. Dalam bulan Ramadhan tahun ini, seorang isteri ditangkap bersama lelaki Bangladeh di dalam bilik rumahnya.
Ketika kejadian, suaminya tiada di rumah dan sedang berjudi di tempat lain. Lelaki ini telah masuk ke dalam rumah setelah diminta oleh isteri. Pasangan yang baru melakukan aksi ringan-ringan telah dikejutkan dengan jeritan anak isteri yang kebetulan bangun dari tidur dan melalui depan bilik. Anak terkejut melihat lelaki lain berada di atas ibunya lalu menjerit dengan kuat. Suami yang kebetulan terdengat jeritan tersebut terus masuk ke dalam bilik dan membelasah lelaki itu. Isteri membuat aduan polis bahawa dirinya telah dirogol.
Ketika siasatan dilakukan, kejadian merupakan suka sama suka dan tiada unsur rogol. Akibat daripada jeritan anak, isteri membuat aduan rogol bagi menutup aibnya dan menganiaya lelaki. Namun rahsianya pecah. Pasangan ini telah melakukan persetubuhan beberapa kali sebelum malam di tangkap. Rupanya persetubuhan juga untuk membayar hutang. Denda yang dikenakan RM4000 @ 4 bulan penjara dan 2 bulan penjara.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
hostgator coupons